PREDMET / Grafika knjige, izdavaštvo i ilustracija 1  

PROFESOR / FIlip Popović
KONTAKT / 
fabrikkor@gmail.com
Detaljnije informacije u vezi nastave poslate na mejl adrese.
 

ZADATAK 1 (privođenje kraju) / Tipografsko rešenje korica/naslovnice publikacije.
Format: Proizvoljan, u okviru proporcija formata B6

Tema: Ilustracija teme/naziva publikacije (postojeće publikacije ili lične teme) kroz elemente tipografije, bez upotrebe ostalih grafičkih elemata i fotografija. Rešenja monohromatska, uz izuzetak jedne dodtne boje uz dobro opravdanje/ideju. 

Vežba: Uvod u savladavanje 
grafičkog prostora korica publikacije, vidljivost, prenos poruke sa ograničenim grafičkim elementima, sklad tipografije i uvod u slaganje tekstova/naslova u manjim formatima nasuprot plakatu – umanjenje.
 
Svako odstupanje od pravila je opravdano dobrom idejom i argumentima.
 

ZADATAK 2 / 
Publikacija / Katalog / Festival filma 

Format: B6 125x176mm (savijen), 250x176mm (otvoren)
Obim: 3 lista (12 stranica) + korice
Tema: Slobodna, odrediti tip festivala po želji (tematski, geografski, po formatu etc.) i osmislititi kreativni naziv/slogan festivala, napr: Festival skandinavskog krimi filma – Živ
Vežba: Uvod u slaganje tekstova i stranica / Indesign; prelom i pripreme za štampu; formiranje blokova; kreativno razmišljanje na temu naziva / copyright; sistematsko formiranje rasporeda,  tipografije i ostalih elemenata; vizuelni sistem pozicioniranja i navigacije, tipografije i njihovu hijerarhiju, uz izazov neparnog broja fimova i datuma / kreativno korišćenje viška/manjka prostora).
Sadržaj korice:
– Naslov / Ime / Tip festivala
Tipografsko rešenje sa akcentom na noseći naziv/slogan festivala
– Trajanje festivala (5 proizvoljnih dana)
– Mesto događaja
–  od 3 do 5 logoa sponzora/organizatora
Sadržaj unutra:
– Satnica/Sadržaj
– Uvodni tekst
– 9 filmova po izboru.
Still iz filma (ili poster usaglašeno) + text: sinopsis, režija, glavne uloge, ime filma (original i preveden), trajanje, godina.
Svako odstupanje od pravila je opravdano dobrom idejom i argumentima.

© COPYRIGHT | MEGATREND UNIVERZITET

logo-footer

OSTANIMO U KONTAKTU: