PREDMET / Poster 1
KONTAKT / fabrikkor@gmail.com
Detaljnije informacije u vezi nastave poslate na mejl adrese.
Format: B2 50x70cm ili B1 70x100cm
Vežba: Uvod u istoriju i savladavanje grafičkog prostora postera, efiksano korišćenje tipografskih i grafičkih elemata. Ubedljiv prenos poruke i tona uz minimalne informacije, vidljivost u urbanoj sredini, jedinstvenost.
ZADATAK 2 / Komercijalni poster / Sajam
Format: B2 50x70cm ili B1 70x100cm i horizontalna forma istog formata kao simulacija upotrebe za bilbord.
Tema: Slobodna tema, odabrati tip / temu sajma po ličnom interesu (nameštaja, motora, nautike, kozmetike, turizma etc). Osmislititi kreativni naziv/slogan sajma.
Vežba: Preneti duh teme sajma kroz poster; Privući ciljnu grupu određenog tipa sajma; Istaći bitne informacije i oformiti njihovu hijerarhiju; kreativno razmišljanje na temu naziva / copyright (primer – Sajam motora / Brzina – može biti negativna konotacija u smislu neodgovorne vožnje); Mogućnost primene rešenja na vertikalnu i horizontalnu formu.